BEZPIECZNY POBYT

 

Pensjonat Kalina**** jest położony w strefie uzdrowiskowej „A” w bliskiej odległości od rozległego Parku Tysiąclecia i Parku Zdrojowego. Takie położenie z dala od skupisk ludzkich zapewnia spokojny i komfortowy pobyt naszym Gościom

Zgodnie z zaleceniami GIS oraz wytycznymi rządowymi wprowadziliśmy nowe zasady pobytu w naszym pensjonacie.

Wstęp będą mieli tylko Goście, dostawcy i pracownicy.

W razie potrzeby będzie można zmierzyć temperaturę bezdotykowym termometrem.

Wszystkie pokoje po pobycie Gości i po przejściu standardowej - na wysokim poziomie higienicznym - procedury sprzątania są dezynfekowane metodą ozonowania.

Wszystkie działania opisane w zasadach bezpieczeństwa zmierzają do tego,

aby Państwo czuli się u nas bezpiecznie i komfortowo.

 

 

 

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

 

BEZPIECZNA OKOLICA

  • Kalina**** jest kameralnym, komfortowym obiektem dysponującym 27 pokojami i apartamentami,
  • Kalina**** zlokalizowana jest w części uzdrowiskowej „A” z dala  od  centrów handlowych, tłocznych miejsc publicznych a w bliskiej odległości od terenów rekreacyjnych np. od wielohektarowego Parku Tysiąclecia dzieli nas 70 m,
  • Kalina**** jest nowoczesnym, przestronnym obiektem zapewniającym bezpieczne odległości między Gośćmi a także personelem,
  • nasi Goście mogą skorzystać do zwiedzania okolic z naszej elektromobilnej oferty : rowery wspomagane elektrycznie, skuter elektryczny, które po każdym użyciu są dezynfekowane odpowiednimi środkami.

 

BEZPIECZNY DOSTĘP

  • na teren pensjonatu  maja wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy,
  • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek  zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu,
  • kontakty miedzy Gośćmi i pracownikami są ograniczone do minimum przy zachowaniu bezpiecznych odległości.

 

TECHNOLOGIA DLA BEZPIECZEŃSTWA

  • pokoje i części wspólne są sprzątane zgodnie z najwyższymi standardami,
  • pokoje po sprzątnięciu  podlegają dezynfekcji profesjonalnym sprzętem w procesie ozonowania każdorazowo
    po zmianie Gości w pokoju,
  • regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach,
  • posiadamy system wentylacji z rekuperacją oraz  wymiennikami krzyżowymi,  powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się z zużytym.

 

BEZPIECZNY DYSTANS

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem antybakteryjnym zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach,
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich,
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych  umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk.

 

BEZPIECZNA RECEPCJA

  • przy stanowisku recepcyjnym mogą przebywać tylko Goście z jednego pokoju,
  • osoby oczekujące na obsługę recepcji zatrzymują się w bezpiecznych, oznakowanych odległościach recepcja obsługuje Gości
    w jednorazowych rękawiczkach  i maskach,
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym użyciu,
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed podpisaniem karty meldunkowej,
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane,
  • wszelkie przedmioty wielokrotnego użycia w tym karty do pokoi są dezynfekowane.

 

BEZPIECZNE POKOJE

  • przed wprowadzeniem nowych gości pokój jest ozonowany lub dezynfekowany i wietrzony,
  • sprzątanie pokoi w trakcie pobytu odbywa się na wyraźne życzenie Gości,
  • sprzątający wyposażeni są w maski oraz jednorazowe rękawiczki.

 

BEZPIECZNIE PODAWANE POSIŁKI

  • proponujemy Gościom indywidualny serwis dań bezpośrednio do pokoju,
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel, przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

 

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk,
  • wielokrotnie w ciągu dnia dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach oraz inne przedmioty,
  • winda jest codziennie dezynfekowana,
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane,
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w pomieszczeniach wspólnych.

 

 

Serdecznie zapraszamy do Pensjonatu CK Kalina****

 

Zadzwoń: +48 74 811 03 05

Pensjonat CK Kalina**** w Lądku Zdroju, ul. Parkowa 25, tel. +48 74 811 03 05, email: recepcja@ck-kalina.pl